2010-09-17
 18:47:38

Middag.

Har ätit middag nyss. Vi gjorde egen klyftpotatis utan skal, lövbiff med mycket kryddor på, och beasås i kastrull. Det var super gott ♥ Sen så ikväll så ska jag äta chips och mysa framför en film. Sen så blir det till att jobba Lörd & Sönd. Är helnöjd med kläderna jag fick från H&M idag ♥ helt käär hehe..

Nu ska jag läsa lite andra bloggar, tills filmen börjar!

Puss och kram!


helen

hej hej :) jag använder mig av en kompaktkamera.. Sony cybershoot.. En rosa ;)

Jag jobabr mycket med inställningarna och har auto fokuspå.. sedan håller jag bara upp kameran och trycker av.. enklare än sp var det inte :D



PUBLICERAT: 2010-09-17, 21:32:14 | URL: http://hiilen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: